Manažer obsahu pro rádio Impuls

Mediální skupina MAFRA je silná, stabilní a sebevědomá společnost se suverénním postavením na mediálním trhu. Díky svému širokému portfoliu produktů, projektů a služeb nabízí pestrou paletu volných pozic. Vstupte s námi do atraktivního multimediálního světa a poznejte média i z té opačné stránky. Staňte se jedním z nás a podílejte se na vzniku velkých věcí. Věcí, bez kterých si svůj život nedokážeme představit...

Pro jedno z nejposlouchanějších rádií v ČR hledáme nového člena týmu, který by zvládl překlopit život rádia do textové a obrazové podoby online, a to především na web rádia Impuls, Facebook, Instagram a YouTube.
Hledáme tedy kreativní duši, která umí zároveň plánovat, samostatně tvořit obsah a následně vyhodnocovat svou práci.

Pokud si u většiny bodů níže řeknete “MÁM”, pak jste možná ten správný člověk, kterého hledáme!

- Kreativního ducha se schopností plánovat.
Schopnost tvořit obsah navazující na aktuální dění v rádiu Impuls – vytvoření systému online publikací, aby byl obsah na sociálních sítích a webu kontinuální a držel stejnou linku a tón komunikace.

- Zkušenosti s tvorbou textů a obsahů.
Schopnost sepsat nejen příspěvky na sociální sítě, ale i krátké články na web. Důležitá je zde čtivost, ale i výborný písemný projev v českém jazyce, perfektní gramatika i stylistika.

- Zkušenosti se správou sociálních sítí.
Nemusíte být vyloženě Social Media Manager senior, ale měli byste mít všeobecný přehled v sociálních sítích a jejich komerčním využívání.

- Znalost principů inzerce na FB, IG.
Dokázat tvořit posty na zadané téma, ale přijít také s vlastními nápady.
- Cit pro fotky a grafiku.
Nehledáme profesionálního fotografa ani grafika, ale člověka, který zvládne pořídit spontánní fotky ze studia nebo Impuls akcí a sbírat tak obsah pro sítě (stories, live streaming, apod.). Hledáme někoho, kdo by byl schopen vytvořit jednoduché grafiky a podklady pro tvorbu postů na sociálních sítích (např. v Canva online), které drží jednotný styl (barvy rádia, forma a tón komunikace).

- Analytické schopnosti.
Nová posila by měla být schopna analyzovat čísla na sociálních sítích i webu a na základě toho vyhodnocovat úspěšný a neúspěšný obsah. Díky tomu bude schopna reagovat na zájmy publika a přizpůsobit jim další obsah v budoucnosti (Business Manager, základy Google Analytics).

- Komunikativnost.
Vybraný člověk bude v úzkém kontaktu s ředitelem rádia, ředitelem programu i jednotlivými moderátory. Jeho úkolem bude komunikovat s těmito lidmi na denní bázi, orientovat se v jejich programech, pořadech a obsahu tak, aby následně dokázal, co nejautentičtěji přenést informace z vysílání do textové a grafické podoby online.

- Schopnost sledovat trendy.
A to jak ve světe onlinu, tak u českých a zahraničních rádií.

Co za to nabízíme?

- Zajímavou a různorodou práci s velkou svobodou realizace vlastních nápadů.
- Časovou flexibilitu.
- Poloviční úvazek s možností jeho rozšíření v budoucnu – ideální například pro studenty, rodiče na rodičovské dovolené, nebo kohokoliv, kdo hledá částečný úvazek.
- Možnost pracovat částečně na home-office.
- Motivační finanční odměnu.
- Příjemné pracovní zázemí a kolektiv.

Pokud se vám pozice líbí, zašlete nám svůj životopis a pár vět o sobě, případně i články, posty atd. Budeme se těšit!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Ortenovo náměstí 1571/15a, 170 00  Praha-Holešovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Práce na živnostenský list/IČO

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Mediální skupina MAFRA

 

Kontakt

Mediální skupina MAFRA
Karolína Urbanová